czwartek, 3 kwietnia 2014

Pielęgnacja: Decubal Odżywczy i intensywnie nawilżający krem do twarzy

Lubię nowości. Jednak nie w przypadku kremów do twarzy. Boję się zapychania i nadmiernego przetłuszczania a oczekuję dobrego nawilżenia. Tego kosmetyku bałam się jak ognia, byłam niemal pewna w 100%, że wywoła na mojej twarzy najazd nieprzyjaciół.

 

Kilka słów od producenta:

Krem ten łagodzi i pielęgnuje dzięki zawartości naturalnego składnika tłuszczowego, jakim jest lanolina zapobiegająca świądowi, suchym plamom oraz ewentualnemu nieprzyjemnemu uczuciu napięcia skóry twarzy. Krem zawiera poza tym witaminę E, która ma działanie zmiękczające. Szybko wnika w skórę i nie tłuści - dlatego doskonale nadaje się pod makijaż.

Cena: 20zł/47ml

Skład:
Aqua, Caprylic/Capric Triglyceride, Glycerin, Cetyl Alcohol, Sorbitan Stearate, Glyceryl Stearate, Citric Acid, Lanolin, Polysorbate 60, Cetearyl Glucoside, Cetearyl Alcohol, Carbomer, Tocopherol, Ethylhexylglycerin, Sodium Gluconate, Sodium Hydroxide, Phenoxyethanol, Sodium Benzoate.

Cała linia ma ładne i estetyczne opakowania. Do tego bardzo wygodne w użytkowaniu. Plastikowy słoiczek zakręca się bez problemu.


Bardzo zaskoczyła mnie jego konsystencja. Po doświadczeniach z innymi kremami do cery suchej, spodziewałam się raczej tłustej i zbitej konsystencji. I całe szczęście, że żadne z tych  domysłów nie okazało się prawdą.
Wchłania się bardzo dobrze, niemal do zera. I do tego szybko. Pozostaje jedynie leciutka, ochronna warstwa. Całkiem dobrze nadaje się pod makijaż- jednak tylko w zimie. W lecie nie sprawdził się u mnie kompletnie. Letnią porą wolę kremy z filtrem- a ten niestety go nie posiada.


Jest bardzo wydajny. Jedno opakowanie starcza na 3-4 miesiące. Mała ilość wystarcza na pokrycie całej twarzy.

Krem miał być bezzapachowy. Jednak okazało się inaczej. Po jego otwarciu pomyślałam, że jest zjełczały. Dziwny zapach dał mi do myślenia. Oczywiście zaczęłam szukać w Internecie, przecież wujek Google nie kłamie :D Szybko okazało się, że ma po prostu taki specyficzny, niezbyt przyjemny zapach. Całe szczęście- szybko znika po nałożeniu  na twarz.

Bardzo dobrze nawilża. I nie jest to efekt krótkotrwały. Myślę, ze będzie dobry nawet do bardzo suchej cery. Koi podrażnienie- o które u mnie nie trudno. Niestety często mam zaczerwieniona i podrażnioną skórę- wtedy sprawdza się idealnie :)
Bardzo dobrze sprawdził się podczas kuracji Skinorenem. Uchronił moją skórę przed przesuszeniem :)
 

Plusy:
+cena
+wydajność
+działanie
+opakowanie

Minusy:
-zapach
-dostępność


Moja ocena 5,5/6,0


Znowu moje łóżko rozpaczliwie mnie woła! :P Niestety w najbliższym czasie nie zapowiada się, żebym miała mniej pracować :/ Buuu. Ale weekend już niedługo :)

Buziaki!

18 komentarzy:

  1. Kosmetyki z Decubal są bardzo dobre. Mam ten kremik i bardzo go sobie chwalę.

    OdpowiedzUsuń
  2. NIe miałam, ale potrzebuję silniejszych kremów. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też go nie znam, ale jak przedmówczyni - potrzebuję bardziej treściwych kremów.

    Współczuję przepracowania i doskonale rozumiem! Tez czekam na weekend. Pierwszy wolny weekend od dłuższego czasu... :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zostałaś nominowana do Liebster Blog Award. Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam jeszcze nic z tej firmy, ale dużo dobrego o nich czytałam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam tej firmy :) Ciekawy kremik , także mam cerę skłonną do podrażnień . Obserwuję i zapraszam do mnie http://recenzje-kosmetykow-marty.blogspot.com/ Ja także opolska Blogerka :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Kiedy jakieś nowe wpisy będą?;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ni ofertas rimedo por la traktado de diversaj sanproblemoj, uzante drogoj kiuj estis provizita kaj greno povas kuraci la malsanon tute.

    Obat Epilepsi

    Obat Jantung Bocor Anak

    Obat Lipoma

    Obat Gerd

    OdpowiedzUsuń
  9. Wygląda interesująco, fajnie, że jest bezzapachowy, w sam raz dla wrażliwej cery.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie Wasze komentarze. Każda opinia jest dla mnie ważna :)