wtorek, 9 kwietnia 2013

II Opolskie Spotkanie Blogerek Kosmetycznych



W głowach trzech kosmetykomaniaczek zrodził się pomysł na kolejne spotkanie.
 I stało się :) 
Razem z Moniką, Ewą i niemałą pomocą Gosi, udało nam się zorganizować bardzo udane niedzielne popołudnie :)

Dwadzieścioro rozgadanych bab spotkało się w Opolu- Pub Ostrówek- 07.04.2013, godzina 13:30.

Pełna lista uczestniczek:


EcattieM
Fanglefasion
Kaprysek
Pannakolczykowa
Karminowe usta
Sabbatha
Kinga Mzyk
Rodzynka1989
                              Zauroczona-kosmetykami                             
Strawberry Mery
Anioleek89
Sajjidaa
Saharu
Agusiak747
LaNińa
Darusia994
Anulaat
Kolorowy Pieprz
Melisa
i ja! :D
Mała fotorelacja :

Pierwsze na stoły wkroczyły napoje i szarlotka. Mmmm, pycha!

Bo trzeba się przecież posilić :)

I coś do przegryzienia w międzyczasie :D

 

I znowu czas się posilić :)


Kinga Mzyk i Pannakolczykowa

 

Karminoweusta i Darusia 994


Sabbatha i Monika


 

Kaprysek oraz Melisa
 

Jest i Rodzynka1989 oraz Anioleek89

 

Moja skromna osoba :D
I mistrz drugiego planu- Kolorowy Pieprz :)

 

Jak Melisa cieszy się z lakieru :P

 

Szał wymian :)

 

Goście z daleka :D


Jeszcze skubnę kawałeczek. Ale szybko, bo nikt nie patrzy! :D

 

 Nie obyło się również bez prezentów:






























Bardzo dziękuje firmom, które postanowiły umilić nam spotkanie swoimi prezentami. Było nam bardzo miło z tego powodu :)

Jeszcze bardzo chciałam podziękować Marcie za wykonanie listy i identyfikatorów dla nas ;) 

Niestety od niektórych firm dostałyśmy kosmetyki z krótkim terminem ważności. To dzięki waszej czujności. Firmy zostały już o tym poinformowane. Mamy nadzieję, ze całą sytuacja się wyjaśni.

Jeszcze raz bardzo Was za to przepraszamy. Niestety żadnej z nas nie przyszło do głowy, aby sprawdzić daty ważności. Mamy jednak nadzieję, że nie macie nam tego za złe.

Jednak dobrze spędziłam z Wami to popołudnie i świetnie się bawiłam. Chyba wszystkie z nas maja nadzieję na powtórkę :)
Bardzo nas ucieszył fakt, że i Wam też się podobało ;)

Buziaki!



20 komentarzy:

  1. Jakie dostałyście śliczne Dziubeki!
    Ja uwielbiam tą biżuterię :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki Wam mogłyśmy spędzić niedzielne popołudnie w miłej atmosferze:) Mam nadzieję, że nie poprzestaniemy na dwóch zlotach:)

    OdpowiedzUsuń
  3. kochana to spotkanie było najlepsze na jakim byłam ;) Co do dat to zorientowałam się dopiero po waszych relacjach. Nie ładnie! ale żadna z nas nie będzie miała do Was - organizatorek o to pretensji! Ja Ci bardzooooo dziękuję za odbiór i dowiezienie. Do szybkiego następnego ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłam dopiero na 3, ale to zdecydowanie wygrywa :)
      Na następny raz też Cię mogę odebrać ;)

      Usuń
  4. no fajnie było i czas na następne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli tylko będą chętne to na pewno kiedyś znowu zrobimy.

      Usuń
  5. niesamowite takie spotkanie

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie macie za co przepraszać jak już pisałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ale mnie naszła ochota na pizzę! ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zebranie a ile smakołyków:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie Wasze komentarze. Każda opinia jest dla mnie ważna :)