czwartek, 27 czerwca 2013

Milky na Bloglovin!

Wszyscy są na Bloglovin- jestem i ja!

Powód? Czytnik Google znika 1.07.2013!

Do końca miesiące jeszcze pojawi się wiele takich postów w blogosferze :D

Bardzo Was wszystkie zapraszam do obserwacji mojego bloga na Bloglovin!


Follow on Bloglovin


Follow on Bloglovin

 A Wy macie już Bloglovin? Jeżeli nie, to aby nie stracić obserwowanych blogów musie to zrobić jak najszybciej! ;)

Dzisiaj walczę z drukarką. Tak, to trudne. Hmmm trudniejsze, niż myślałam. Chyba czeka nas wizyta w serwisie, bo domowe sposoby nie działają. Nawet te najbardziej nowatorskie :D A co, przecież nie mam już nic do stracenia :P
Kapituluję! Nie dam rady! xD A podobno baby są uparte!

Buziaki!




5 komentarzy:

  1. moja starą drukarkę wystarczyło kopnac i już działała...aż raz tak sie uparła- że i cala karda nie dałaby rady...to i kupiłam nową...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja widocznie też się uparła i to na dobre. Woli żeby fachowiec ją porządnie przeczyścił :D Odezwało się w niej prawdziwe zwierze! :P

      Usuń
  2. Ja zmieniam drukarkę co roku i im nowsza, tym szybciej odmawia współpracy :D Tydzień temu kupiłam stary model Canona. Jakość druku nie poraża, ale przynajmniej działa :D

    Ale Google+ chyba zostaje, więc nie jest tak źle.

    Wydaje mi się, czy bierzesz udział w Spotkaniu Śląskich Bloggerek?

    OdpowiedzUsuń
  3. Już cię Milky obserwuję :)

    Co do drukarki to moja tylko na mnie się obraziła. Jak coś chcę wydrukować to brak tuszu, kartka się zacięła, bunt na całego. Mój mąż podłącza i śmiga. Chyba mnie moja drukarka bardzo nie lubi :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie Wasze komentarze. Każda opinia jest dla mnie ważna :)