poniedziałek, 18 listopada 2013

QuiQui Style, czyli hand made Patrycji :)

Bransoletkę dostałam od Patrycji już jakiś czas temu. Hmmm jakiś czas temu- pod tym kryje się dawno temu ;P
Przez ten cały czas nosiłam ją z chęcią, zwłaszcza, że pasuje do mojego zegarka :)
Wykonana jest z zielonego jadeitu i pomarańczowego howolitu. Całość zdobi króliczek z marchewka ;)
Dzielnie zdobi mój nadgarstek już od dłuższego czasu i ciągle jest w doskonałej formie :)


Reka mojej mamy- jej debiut w sieci :D


Czy on nie jest uroczy? :)

Biżuteria QuiQui Style do kupienia w Drogerii Cytrynowej, którą powadzi nasza koleżanka- Kolorowy Pieprz :)

Buziaki!

P.S. Wrrr jak ten Blogger koszmarnie zmienia jakość zdjęć :(

5 komentarzy:

  1. No zmienia, tez mam ten problem ;) Króliczek fikuśny bardzo!

    OdpowiedzUsuń
  2. mam to samo z tymi zdjęciami- nawet jak je zmniejszę, to zjedzą większość jakości:( a myślałam, że to kwestia aparatu i teraz mam dwa:) ciesze się, że nosisz:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie też to wnerwia,że zdjęcia po wrzuceniu są całkiem inne. wrr. A króliczek słodki!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie Wasze komentarze. Każda opinia jest dla mnie ważna :)