sobota, 2 listopada 2013

Spóźniona bardziej niż pociąg PKP, czyli relacja z III Opolskiego Spotkania Blogerek Kosmetycznych 6.10.2013

Wydarzenia z ostatniego miesiąca dała mi w kość. Wszystko zwaliło się w jedyny czasie. Wyszłam na prostą, sprawy idą w dobrym kierunku :) W dodatku znalazłam pracę! Sporo się działo.

Pewnie większość z nas już zapomniała o spotkaniu, to w tym momencie wkraczam ja z moją relacją :D I wspomnienia wracają :D hahaha :D Już bardziej spóźnić się nie mogłam :P

12 babeczek spotkało się 6. października o 13 w Pubie Ostrówek. W naszym gronie pojawiła się również nowa osoba :) W takim gronie spotkanie po prostu nie mogło się nie udać!



A  udział wzięły:
Milky chocolate, czyli ja :D



Identyfikatorowe babeczki :)


Na spotkaniu pojawili się nieoczekiwani goście- ekipa z TVP Opole. Kaprysek w krzyżowym ogniu pytań :)


Stały element spotkań- szał wymian!


Przy tak intensywnych pogaduchach i wymianie zdań spala się dużo kalorii- nie mogło zabraknąć czegoś do jedzenia!


I na koniec miły akcent. czyli prezenty :)





Asia obdarowała nas własnoręcznie wykonana biżuterią :)

Ciągle czuję niedosyt i nie mogę doczekać się następnego razu :) Może jakieś propozycje? Mikołajkowa herbatka?

Buziaki!

19 komentarzy:

  1. Fajny pomysł z tymi babeczkami :D No i wystąpiłyście w tv :D Ja to bym się chyba zacięła przy takim wywiadzie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też :D Dlatego broniłam się jak tylko można, żeby nie odpowiadać na pytania :D

      Usuń
  2. Super ;) najbardziej lubie spotkania na których jest dużo uśmiechów i rozmów ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pizza ! Ale mi narobiłaś chęci :(
    Ja na spotkanie wyruszam pod koniec listopada :)

    OdpowiedzUsuń
  4. hmm ja tez jeszcze nie stworzylam posta po spotkaniu blogerek:) ale za niedługo nadrobię zaległości:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kotek było klawo. Kocham Opole i opolską telewizję ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To może przeprowadza do Opola? :P

      Usuń
    2. Jestem za, jestem za, jestem za ;) Jak tylko w Waszym mieście znajdę pracę od razu pakuję walizki ;)

      Usuń
  6. widać, że było miło:] No i ci paparazzi opolscy :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Piszę się na mikołajkową herbatkę:) Też nie mogę doczekać się kolejnego spotkania w tak sympatycznym gronie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Że ja dopiero teraz to zobaczyłam:/

    Na nastepne spotkanie i ja się piszę:DDDD

    http://annatruelive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie, że się spotykacie : ) Po relacji i zdjęciach można wywnioskować, że jest było bardzo sympatycznie i wesoło! ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie Wasze komentarze. Każda opinia jest dla mnie ważna :)