wtorek, 23 października 2012

Najnowsze zakupy!

Dzisiaj, po całym dniu zajęć wpadam tylko na chwilę, żeby pochwalić się nowymi zakupami :)
Przepraszam za jakość. Niestety teraz nie mam zbyt często możliwości robienia zdjęć w świetle dziennym.



Eva Natura Herba Garden Tonik pielęgnacyjny do twarzy z ekstraktem z czerwonej koniczyny
 7,50/200 ml
Czytałam wiele pozytywnych opinii na temat tego toniku. Postanowiłam spróbować i jak :D


Bell Air flow Lotud Effect Lakier przepuszczający powietrze 
3,99/10 ml
 W rzeczywistości czerwony jest o wiele ciemniejszy- na pierwszym zdjęciu wyszedł bardzo ładnie. Za tą cenę żal nie brać :D Zwłaszcza, że nie mam jeszcze takiej czerwieni, a mięta z Revlona nie do końca mi pasuje.

Golden Rose Care+Strong 109  
4,90/11 ml
Golden Rose Selective 11 Creme brulee 
5,90 16/ml 
 Kolejne dwa nudziaki do mojej kolekcji. Pierwsze zdjęcie najlepiej odda ich kolory.



 Alterra Nawilżane chusteczki oczyszczające aloe vera 
2,79/25 sztuk
Zakochałam się w nich od pierwszego użycia. To moje drugie opakowanie.
Pisałam już o nich tutaj.

Cztery Pory Roku Krem do rąk glicerynowy jagodowy 
2,99/130 ml
Mój "stacjonarny" krem do rąk skończył się, więc musiałam kupić nowy. Tym razem skusiłam się na coś tańszego.
Niestety ma parafinę w składzie, ale krem do rąk jest jedynym kosmetykiem, w którym jestem w  stanie ją znieść.

Nie mam pojęcia, kiedy zużyję wszystkie moje lakiery. Ostatnio moja kolekcja z 50 powiększyła się do ponad 60 buteleczek :D
Jutro zapowiada się raczej kosmetycznie :) Zwłaszcza, ze wracam wcześniej do domu.

Buziaki!

57 komentarzy:

  1. Bardzo fajne zakupy. Ja nawet nie liczę ile mam tych lakierów, bo bym się przeraziła :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ostatnio zrobiłam taki "rachunek sumienia" :D

      Usuń
  2. Świetne zakupy :D

    A lakierów nigdy dość !:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też mam ok. 60 lakierów- wierzę że koleżanka z roku pomoże mi je zużyć xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też muszę poszukać kogoś do pomocy :D

      Usuń
  4. super <3

    u mnie do wygrania bransoletka z kryształkami Swarovskiego, zapraszam : http://madame-chocolate.blogspot.com/2012/10/konkurs-z-malvare.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zakupy :) Jestem ciekawa lakierów do paznokci GR i toniku Herbal Garden :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie pomalowałam paznokcie GR Selectrve 11 creme brulee, krycie dopiero po 3 warstwach. Idealne po 4. Ale przy 3 nie ma dużych prześwitów.

      Usuń
  6. ZAPRASZAM DO MNIE NA ROZDANIE KOSMETYKOW GIORGIO ARMANI'EGO!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. no no ^^ nie ma to jak radość po zakupach ;) rozumiem jak to jest ze zdjęciami szczególnie jak dni są takie jak teraz albo pochmurne albo ZA KRÓTKIE ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie. Wychodzę z domu po 6, wracam prze 20. Mam nadzieję, ze w piątek uda mi się coś pstrykać bo będę cały dzień w domu- tzn mam taką nadzieję :D

      Usuń
  8. kolory lakierów strasznie mi się podobają :) kiedyś używałam kremów do rąk cztery pory roku i bardzo je lubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy nie miałam,a le mam nadzieję, ze również u mnie się sprawdzi. Najwyżej stracę 3 zł. Przepraszam, 2,99 :D

      Usuń
  9. Daj znac jak bedzie się spisywał tonik i chusteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawe są te lakiery przepuszczające powietrze. Już raz się zastanawiałam czy je kupić. Jak były dostępne w Biedronce...

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny ten czerwony lakier ; ) Podoba mi się ; D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, ze na paznokciach będzie równie ciemny, jak w buteleczce.

      Usuń
  12. rLakiey Bell są bardzo fajne, lubię je bardzo, tzn. lubiłam latem, bo teraz moje paznokcie odpoczywają

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawe zakupy, z chęcią poczytam o toniku i kremowych wynalazkach :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja dopiero się szykuję na zakupy :D

    OdpowiedzUsuń
  15. z lakierów bell będziesz zadowolona:) posiadam 3 tylko inne kolorki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję :) Może i krycie będzie dobre.

      Usuń
  16. Też mam problem z stale powiększającą się kolekcją lakierów .

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja również mam w planach zakup tego toniku, daj znać, jak się sprawuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już dobiję do dna, to na pewno pojawi się kilka słów o nim :)

      Usuń
  18. Mi też te chusteczki z Alterry bardzo podpasowały :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jedne z lepszych, ale za jakiś czas mam zamiar zdradzić je z chusteczkami Olivelli :)

      Usuń
  19. Ta czerwień z Bell jest przepiękna;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajne te lakierki. Czekam na ich prezentację :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, ze moje skórki niedługo będę w lepszym stanie i będę mogła pokazać je pokazać :)

      Usuń
  21. Kochana Ty się bież za testowanie toniku i szybką recenzję bo jestem bardzo ciekawa:-)
    O lakierach się nie wypowiadam...bo u mnie to już wiecęj niż nałóg:-/
    Wczoraj poszłam do drogerii po dezodorant a jak zwykle wyszłam dodatkowo z kolejnym lakierem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już testuję, więc recenzją powinna pojawić się za 3-4 tygodnie, bo u mnie toniki dość szybko się kończą.

      Usuń
  22. świetne zakupy, jestem ciekawa tych bąbelkowych lakierów z bell :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze się za nie nie zabrałam. Iwona straszy, że bąbelkują :D

      Usuń
  23. Hi dear! Love so much you're blog, follow u :)
    My name in GFC is: sexy_paige_cucu, my account is without pic.

    Hope u follow back :)
    Lot of kisses.
    http://universeofmyshoes.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  24. mrau fajne lakiery, te Bell lubią bąbelkować przynajmniej te moje :)

    OdpowiedzUsuń
  25. z Golden Rose jakie niesamowite kolorki :O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja rodzina stwierdziła, ze to już powoli staje się nienormalne, bo ona są praktycznie takie same. Ehhh :D

      Usuń
  26. Chusteczki z alterry są świetne. Bardzo je lubię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem warto poszukać wśród tanich kosmetyków.

      Usuń
  27. Widzę,że zakup się udał.Fajne lakiery,a co do toników to nie używam za bardzo wysuszają i tak moją suchą skórę,ale post świetny.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już chyba wolałabym mieć suchą niż taką tłustą :P

      Usuń
  28. Muszę właśnie zamówić te kosmetyki z eva
    Już od jakiegoś czasu na nie zerkam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U siebie widziałam je tylko w Rossie. Troszkę słaba dostępność.

      Usuń
  29. bardzo ładne kolory lakierów Golden Rose, nowa seria bardzo mnie kusi, będę szukała w drogeriach :))

    OdpowiedzUsuń
  30. koniecznie daj znać jak ten tonik do twarzy się spisuje;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie Wasze komentarze. Każda opinia jest dla mnie ważna :)